16دی
سیر؛ گیاهی ضد سرطان
بازگشت
آیا واقعا استفاده از انواع خوراکی ها می تواند از ایجاد سرطان جلوگیری کند؟ پاسخ ما مثبت است. بله چرا که نه! انواع میوه ها و سبزیجات خاصیت های مختلفی دارند و گاهی حتی متخصصان نمی دانند آنها چگونه باعث پیشگیری بیماری هایی همچون سرطان یا حتی تومورهای مغزی می شوند. اما واقعیت این است که کار را می کنند.
آزمایش ها و تحقیقات فراوانی در دنیا صورت گرفته و همه آنها تایید کرده اند سیر خاصیت ضد سرطانی دارد. بیشتر تاثیر این گیاه در جلوگیری از سرطان های گوارشی و البته سرطان های سینه و پروستات است. تحقیقات نشان داده ست هر چه افراد سیر خام و پخته بیشتری مصرف کنند، کمتر دچار سرطان های معده و روده بزرگ می شوند. آزمایشات ثابت کرده اند، زنان میانسالی که به طور مرتب در بیشتر وعده های غذایی خود سیر مصرف می کنند، 50 درصد کمتر از دیگر افراد دچار سرطان روده بزرگ می شوند.
مقالات مرتبط
شرکت ایکات آمادگی خود را برای حمایت از از بیماران مبتلا...
دپارتمان علوم پرورش میوه و سبزی در دانشگاه A&M تگزاس، خوا...
در ماه رمضان شما هم با کمک کردن به خیریه سمر از برکات معن...
قابل توجه «مهراندیشان» عزیز و «فرزندان و سلامتجویان» گرامی موسسه خیریه سمر؛
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه سمر، همایش اجلاس سرآم...
به اطلاع میرساند خانه امید خیریه سمر به آدرس دروس، خیا...