10فروردین

قلک موسسه سمر



بازگشت

قلک موسسه سمر

در سراسر جهان موسسه های خیریه زیادی وجود دارند که هر کدام به منظور کمک به یک مشکل یا بیماری تاسیس شده اند. ما در این مقاله قصد داریم به موسسه خیریه سمر و یکی از مهم ترین راه های کمک به آن که دریافت قلک سمر می باشد بپردازیم.  

موسسه خیریه سمر، موسسه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان می باشد. کسانی که قصد دارند به این موسسه کمک کنند می توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری ( پرداخت آنلاین ) اقدام به کمک نمایند. امروزه خوشبختانه شاهد افزایش پرداخت و کمک مردم عزیز به خیریه ها هستیم. هرچه افراد بیشتر به این خیریه ها کمک کنند، مشکل تعداد بیشتری از این بیماران برطرف و هزینه های داروی تعداد بیشتری از فرزندان سمر تامین می گردد.

اگر قصد دارید در منزل خود قلکی برای کمک داشته باشید و به صورت مداوم به خیریه سمر کمک نمایید، می توانید قلک خیریه یا قلک سمر را از این موسسه دریافت نمایید و مبلغ های مورد نظر خود را به داخل قلک بیندازید. بسیاری از افراد خیر با استفاده از کمک با قلک به رفع مشکل بیماران می پردازند و بخش عمده ای از هزینه های درمان بیماران را تامین مینمایند.

gholak1

طی چند دهه گذشته خیرین زیادی اقدام به کمک به خیریه سمر و فرزندان سمر کرده اند و تا حد ممکن و توان خود  از هیچ کمکی دریغ نداشته اند. شما عزیزان نیز میتوانید برای پیوستن به جمع خیرین موسسه خیریه سمر قلک سمر را دریافت نمایید و نقش مهمی را در تامین هزینه های داروی بیماران مبتلا به سرطان ایفا نمایید.

 

کمک به خیریه

راه های کمک به خیریه سمر زیاد است. کسانی که داوطلب کمک به این افراد هستند می توانند به صورت حضوری به این موسسه مراجعه نمایند و کمک خود را اهدا کنند. عده ای می توانند با دریافت قلک، کمک های خود را به دست این عزیزان برسانند و عده ای دیگر نیز میتوانند با مراجعه به سایت موسسه و بخش پرداخت آنلاین سمر در این کار خیر سهیم باشند.

همه افراد می توانند قلک سمر را تهیه کنند و در حد وسع مالی خود روزانه، ماهانه و .... پول برای این بیماران جمع آوری کنند. همه ما می دانیم با کمک به این افراد خداوند هزار برابر کمک را به ما پاداش می دهد.

موسسه خیریه سمر یکی از موسسات برتر با شفافیت مالی برای خیرین عزیز خود همواره سعی نموده است بیماران زیادی را حمایت و کمک های شما عزیزان را دقیق و کامل صرف هزینه های درمان این عزیزان نماید.

مقالات مرتبط

کدو را به صورت بخارپز مصرف کنيد

کدو را به صورت بخارپز مصرف کنيد

مرتضی صفوی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کدو غنی از ویت...

تغذیه در دوران واکسیناسیون علیه کرونا

تغذیه در دوران واکسیناسیون علیه کرونا

چند ماهی است که هم در ایران و هم در بسیاری از کشورهای دنی...

برای بیماران مبتلا به سرطان میوه بهتر از آبمیوه است

برای بیماران مبتلا به سرطان میوه بهتر از آبمیوه است

در رژیم غذایی بیمار مصرف مواد غذایی مانند بیسکویت‌ها، ش...

اهدا پانزده تخت شیمی درمانی به بیمارستان طالقانی

اهدا پانزده تخت شیمی درمانی به بیمارستان طالقانی

موسسه خیریه سرور مهر اندیشان راستین (سمر) در تاریخ ۱۳۹۸...

نامه ای که بوی عشق می داد

نامه ای که بوی عشق می داد

گاهی چه ساده و زیبا نقش می بندد، کلمات بر صفحه ای به نام ...

ویتامین دی؛ بایدها و نبایدها در مورد آن

ویتامین دی؛ بایدها و نبایدها در مورد آن

تقویت سیستم ایمنی بدن یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ب...

لطفا پیام، پرسش یا نظر خود را در این باره بنویسید