20دی

کاهش خطر بیماری های قلبی با مصرف تخم مرغ



بازگشت

 تخم مرغ یکی از مغذی ترین مواد غذایی جهان به حساب می آید و مصرف آن به طور روزانه خواص درمانی زیادی از جمله کاهش وزن دارد.

اکثر مطالعات نشان می دهد که حتی خوردن 3 عدد تخم مرغ در روز بی خطر است. در زیر برخی از اتفاقاتی که با خوردن تخم مرغ به طور منظم در بدن تان رخ می دهد، را می خوانید:

 

بهبود کلسترول خون

در حالی که تخم مرغ حاوی کلسترول بالایی است، اما تحقیقات نشان می دهد که وقتی تخم مرغ می خوریم کبد کلسترول کمتری را پردازش می کند. خوردن دو عدد تخم مرغ در روز کلسترول خوب یا لیپوپروتئین با چگالی بالا را افزایش خواهد داد.

 

کاهش خطر بیماری های قلبی

مصرف تخم مرغ به دلیل کاهش کلسترول بد یا ال دی ال منجر به کاهش خطر بیماری های قلبی خواهد شد. واقعیت این است که افزایش کلسترول خوب یا اچ دی ال ناشی از مصرف تخم مرغ خطر سکته مغزی را نیز در افراد کاهش خواهد داد.

مقالات مرتبط

درمان سرطان با واکسن‌های شخصی‌ شده

درمان سرطان با واکسن‌های شخصی‌ شده

دانشمندان بر این باورند که بهترین روش برای درمان انواع ...

این رمضان نور شفابخش باش

این رمضان نور شفابخش باش

شما عزیزان با پرداخت فطریه خود به مؤسسه خیریه سمر، می تو...

قلک های موسسه خیریه سمر

قلک های موسسه خیریه سمر

ذره ذره مهربانی شما در قلک های سمر عشق و امید را در دل سلامت جویان می رویاند

خواص شگفت انگیز کلم بروکلی بر سرطان

خواص شگفت انگیز کلم بروکلی بر سرطان

فرق کلم بروکلی با دیگر اعضای خانواده‌ خود این است که علا...

به گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان است

به گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان است

محققان دانشگاه هاروارد دریافتند تجمع بیش از اندازه چرب...

آتشفشان خشم خود را خاموش کنید!

آتشفشان خشم خود را خاموش کنید!

کنار آمدن با احساسات دشوار است، کنار آمدن با عصبانیت دش...

لطفا پیام، پرسش یا نظر خود را در این باره بنویسید