20فروردین

در ماه رمضان با کمک به خیریه سمر ثواب روزه‌داری را دو چندان کنیم



بازگشت

رمضان ماه مهمانی خدا

ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای احیای روح و روان انسان است. خداوند حکیم رمضان را برای پالایش نفس و ارتقای مقام انسان مقرر فرموده. درپس این گرسنگی و تشنگی ظاهری، حکمت های نهان فراوانی از جمله کمک به همنوع برای بالا بردن منزلت روح و درجه انسانیت نهفته است.

کمک به خیریه در ماه رمضان

همانطور که می دانیم تمام اعمال فرد روزه‌دار عبادت محسوب می شود و پروردگار متعال پاداش ویژه ای برای روزه داران قرار داده است. علاوه بر این حالت عرفانی و معنوی، شارع مقدس راهکار عملی برای کمک به نیازمندان در این ماه درنظر گرفته است بنام  فطریه ماه رمضان زکات فطریه که دین مبین، آن را برای کسانی که دارای توان مالی هستند واجب کرده ، تکمیل ثواب روزه داری است. کمک به خیریه سمر در رمضان می تواند به صورت فطریه و یا کفاره نیز انجام پذیرد.  

ثواب روزه‌داری خود را با کمک به خیریه سمر تکمیل کنید

کمک به همنوع یک وظیفه انسانی است. حس کمک کردن که در وجود همه انسان ها بطور ذاتی وجود دارد و باعث ایجاد همدلی دربین افراد جامعه می شود. کمک به موسسه خیریه سمر علاوه بر ایجاد حس همنوع دوستی احساس رضایت از انجام کار خیر را در شما بوجود می آورد. سمر یک سازمان مردم نهاد است. این سازمان با کمک و همیاری نیکوکاران در زمینه درمان و کمک به بهبود شرایط زندگی برای بیماران مبتلا به سرطان فعالیت دارد. حالت عرفانی و حس خوب کمک کردن درماه رمضان بیش تر از ماه های دیگر است.

با هر توان مالی می توانید به خیریه سمر کمک کنید

شما با هر توان مالی می توانید کار خیر انجام دهید. کمک های به ظاهر اندک شما به خیریه سمر تاثیرات زیادی در تسکین درد فرزندان سمر دارد. از نظر روحی نیز کمک کردن حس خوبی به انسان می دهد. در ماه رمضان انسان از نظر معنوی ارتباط قوی تری با خداوند دارد و حس کمک رسانی و یاری کردن بیشتر بروز می کند.  برای کمک به خیریه سمر در ماه رمضان و همین طور در طول سال روش های مختلفی وجود دارد از جمله:

کمک آنلاین به خیریه

اولین و راحت ترین روش کمک به خیریه سمر از طریق پرداخت آنلاین است. شما هرمبلغی را که برای کمک مد نظرتان است، بصورت اینترنتی پرداخت می کنید و در هزینه های درمان یکی از فرزندان سمر سهیم می شوید. هیچ رضایتی بالاتر از این نیست که از درد و رنج بیمار کم کنیم.

سفارش قلک، سفارش استند های تبریک وتسلیت، شرکت در بازارچه های خیریه از دیگر روش های کمک به موسسه خیریه سمر است.

حال که این فرصت نصیب ما شده که یک ماه رمضان دیگر را سپری کنیم و از برکات این ماه عزیز بهره‌مند شویم، با کمک به همنوعان حس خوبی را در خود بوجود آوریم. هیچ کس از فردای خود خبر ندارد. حالا که نعمت زندگی و سلامت را داریم به شکرانه آن دست فرزندان سمر را بگیریم و لبخند بر لبانشان بنشانیم.

مقالات مرتبط

لزوم امیدواری و امیدوار ساختن

لزوم امیدواری و امیدوار ساختن

امید کلمه زیبایی است. حتی وقتی این کلمه را از جایی می‌شن...

اطلاعیه تعطیلی رسمی یک هفته‌ای

اطلاعیه تعطیلی رسمی یک هفته‌ای

قابل توجه «مهراندیشان» عزیز و «فرزندان و ‌سلامت‌جویان» گرامی موسسه خیریه سمر؛

درمان سرطان با واکسن‌های شخصی‌ شده

درمان سرطان با واکسن‌های شخصی‌ شده

دانشمندان بر این باورند که بهترین روش برای درمان انواع ...

سبزیجات دوره شیمی درمانی کدامند؟

سبزیجات دوره شیمی درمانی کدامند؟

کلیه سبزیجات چه برای پیشگیری از سرطان و چه در طول مدت درمان بهترین انتخاب هستند

چگونه از سرطان پوست پیشگیری کنیم؟!

چگونه از سرطان پوست پیشگیری کنیم؟!

به منظور پیشگیری از خطر ابتلا به سرطان پوست، لازم است از...

نقش روغن‌های جامد و نیمه جامد بر روی ابتلای افراد به سرطان

نقش روغن‌های جامد و نیمه جامد بر روی ابتلای افراد به سرطان

در دو سال اخیر، همه نگاه‌ها به سمت بیماری کووید نوزده جل...

لطفا پیام، پرسش یا نظر خود را در این باره بنویسید